تکنیکهای مهم اولین رابطه جنسی بعد از ازدواج

اولین رابطه جنسی برای هر کس متفاوت است برخی افراد اولین رابطه زناشویی را هیجان انگیز و برخی دیگر ترسناک می دانند. و بیشتر ترس و اضطراب به خاطر از دست دادن پرده بکارت و درد ناشی از آن است. اما تکنیکهای مهم اولین رابطه جنسی بعد از ازدواج به شما کمک می کند که یک رابطه جنسی خوب و بدون استرس داشته باشید.

  1. یکی از تکنیکهای مهم اولین رابطه جنسی بعد از ازدواج این است که شناخت کافی از خود داشته باشید و این نکات را بدانید که چطور تحریک می شوید و یا نقاط حساس بدن خود را بدانید و در این رابطه مطالعه داشته باشید.
  2. دومین کار مهم این است که زمان مناسبی را برای برقراری رابطه زناشویی انتخاب کنید زیرا اولین احساسی را که در اولین رابطه حس خواهید کرد بر روی روابط بعدی شما نیز تاثیرگذار است.
  3. تکنیک مهم دیگر واقع بینی در مورد اولین رابطه جنسی است. به این معنی که ترس و اضطراب در اولین رابطه بسیار طبیعی است و نباید اولین بار توقع یک رابطه جنسی عالی و ایده آل را داشت زیرا این اولین تجربه شماست و آگاهی کافی در مورد بدن یکدیگر ندارید. همچنین یکی دیگر از این تکنیکها این است که در مورد رابطه خود با یکدیگر صحبت کنید و روش ارضای یکدیگر را پیدا کنید تا مطابق میل همدیگر انجام دهید و از رابطه لذت کافی را ببرید.
  4. یکی دیگر از کارهای مهم قبل از رابطه این است که به نظافت شخصی و همچنین به بهداشت رابطه جنسی اهمیت دهید تا از بروز بیماری هایی مثل ایدز، سوزاک و زگیل تناسلیجلوگیری شود. پس به این منظور بهتر این است که قبل از رابطه استحمام کنید و همچنین از کاندوم استفاده کنید.
  5. یکی دیگر از تکنیکهای مهم اولین رابطه جنسی بعد از ازدواج این است که در هنگام رابطه صبور باشید. شرایط روحی و جسمی طرف مقابل را درک کنید و به او فرصت کافی دهید تا برای رابطه جنسی آمادگی پیدا کند. لذا برای این کار بهتر است که قبل از شروع به معاشقه و نوازش یکدیگر بپردازید تا کیفیت رابطه جنسی بالا رود.
  6. قبل از شروع رابطه جنسی سعی کنید که از خوردن غذاهای سنگین خودداری کنید زیرا باعث خواب آلودگی شما می شود و سعی شود یک غذای سبک میل کنید.
اولین رابطه جنسی بعد از ازدواج

تکنیکهای مهم اولین رابطه جنسی بعد از ازدواج در هنگام درد چیست؟

زن در اولین رابطه جنسی در واقع دو نوع درد را تجربه می کند که ممکن است در افراد متفاوت باشد. یک نوع درد به علت پارگی پرده بکارت است که این درد به خاطر ایجاد یک زخم سطحی در داخل واژن است که برای ایجاد درد کمتر بهترین راه داشتن معاشقه و رسیدن زن به ارگاسم است که می تواند درد را کمتر و قابل تحمل تر کند.

مقدار خونریزی در هر فرد با توجه به میزان سن و جثه فرد متفاوت است و در برخی افراد ممکن است که با دخول پارگی صورت نگیرد و باید به پزشک مراجعه کرد. درد دیگر در رابطه به خاطر درد دخول است که به خاطر کشیدگی دیواره واژن ایجاد می شود. پس برای درد کمتر بهتر است که معاشقه تا رسیدن زن به مرحله ارگاسم انجام بگیرد. نکته دیگر این است که دخول را به آرامی و با معاشقه انجام دهید و در صورت درد شدید از نزدیکی بپرهیزید.

همچنین برای درد کمتر علاوه بر موارد گفته شده میتوان از ژل لوبریکانت و یا اسپری لیدوکائین استفاده کرد که هم عمل دخول و هم پارگی پرده بکارت را راحت تر میکند. پس برای رابطه ای بهتر و لذت بخش تر بهتر است که تمامی تکنیکهای مهم اولین رابطه جنسی بعد از ازدواج را رعایت کرد. زیرا رابطه جنسی علاوه بر لذت بخش بودن در زندگی زناشویی هم تاثیر به سزایی دارد و رضایت جنسی از یکدیگر به زندگی بهتر منجر می شود.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید:
[تعداد رای: 1 - میانگین امتیاز: 3]
contact us
با ما در تماس باشید!
اشتراک در شبکه های اجتماعی:
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
22623587 - 021 رزرو وقت تست آنلاین