بهترین متخصصین سکس تراپیست در تهران

سکس تراپی در واقع یک نوع روان درمانی محسوب میشود که با بالا بردن اطلاعات و آگاهی زوجین از فاکتورهای موثر در بهبود روابط جنسی، آنها را یاری میکند تا حدالامکان این فاکتورها را ارتقا ببخشند. از جمله این عوامل میتوان به مسائل پزشکی، مشکلات شخصی، اختلالات درون فردی و میان فردی اشاره نمود. هدف اصلی در سکس تراپی این است که افراد با عبور از چالش های جسمی و عاطفی مرتبط با عملکرد جنسی، رضایت بالاتری را از برقراری رابطه با همسرشان تجربه کنند. برای دستیابی به این هدف، سکس تراپیست ها طی چند جلسه درمانی اختلالات و انحرافات جنسی زوجین را با دقت و جزئیات بالایی بررسی نموده و تلاش میکنند تا با فهمیدن علت این مشکلات، راهکارهای عملی مناسبی را به آنها ارائه دهند.

مرکز مشاوره فکر بکر به عنوان یکی از بهترین مراکز سکس تراپیست در تهران با هدف ارتقای دانش عمومی و تخصصی جامعه در رابطه با انواع مشکلات و مسائل خانوادگی و زناشویی کار خود را آغاز کرده است. دقت داشته باشید که سکس تراپی تنها مخصوص افرادی که با مشکلات جنسی روبرو میشوند نیست و ابعاد متعددی را در برمیگیرد که سکس تراپیست متخصص میتواند بهترین مشاوره و تکنیک های درمانی را ارائه دهد.

متخصصین سکس تراپیست در تهران

وظایف اصلی سکس تراپیست در تهران

سکس تراپی به طور عمده شامل موارد زیر است:

درمان مشکلات جنسی، رفع نارضایتی جنسی، بررسی سلامت جنسی زوجین، عدم تمایل به برقراری رابطه جنسی، لذت نبردن از رابطه جنسی، اختلالات مربوط به انزال و نعوظ، اختلالات مربوط به ارگاسم، رابطه جنسی دردناک و زجرآور، واژینیسموس، احساس گناه هنگام نزدیکی، رفع مشکل ناتوانی جنسی مردان.

موارد فوق توسط یک سکس تراپیست ماهر و مجرب انجام میشود.

دقت داشته باشید که حس رضایت از رابطه جنسی، یکی از اصلی ترین موضوعات زندگی زناشویی است که بنا به گفته روانشناسان در مراکز مشاوره ازدواج و خانواده، یکی از علل اصلی بالا رفتن آمار طلاق در سال های اخیر، نارضایتی از رابطه جنسی بوده است. مجموعه فکر بکر با داشتن بهترین متخصصین سکس تراپیست در تهران این نوید را به شما عزیزان میدهد که این مشاوران و متخصصان، برای پیشگیری از پیمان شکنی زناشویی و ارتقای سطح روابط عاطفی و جنسی زوج ها به یکدیگر، گام های بزرگی را برداشته اند، به امید آنکه بتوانیم سهمی کوچک اما موثر در کاهش آمار طلاق و خیانت داشته باشیم.

چه کسانی به سکس تراپی نیاز دارند؟

داشتن برخی مشکلات و اختلالات جنسی در طول عمر هم برای زنان و هم برای مردان موضوع کاملاً رایجی است. پژوهش ها نشان میدهند که تقریباً 43 درصد از زنان و 31 درصد از مردان در طول عمر خود یکی از اختلالات جنسی را تجربه میکنند. از جمله رایج ترین این مشکلات میتوان به عدم تمایل جنسی، دیر انزالی، زود انزالی، اختلالات نعوظ اشاره کرد. میتوانید با مراجعه به سکس تراپیست در تهران، این مشکلات و اختلالات خود را درمان نموده و چالش های موجود در این مسیر را پشت سر بگذارید و لذت و رضایت جنسی واقعی را در زندگی زناشویی خود تجربه کنید.

تعداد جلسات و تایم هر جلسه از سکس تراپی به نوع اختلال جنسی هر فرد بستگی خواهد داشت. هر جلسه تقریباً 30 تا 60 دقیقه طول می کشد و شمار دفعاتی که شما باید سکس تراپیست خود را ملاقات کنید احتمالاً به صورت هفتگی تعیین می گردد. به هر میزان که روند بهبودی شما سریعتر و بهتر پیش برود، فاصله بین جلسات بیشتر خواهد شد.

انواع انحرافات جنسی

بچه بازی یا پدوفیلیا

افراد مبتلا به این اختلال، گرایشات یا رفتارهایی نظیر فعالیت جنسی با کودکان نابالغ زیر 13 سال دارند. این اعمال و رفتارها ممکن است شامل بسیاری از رفتارهای نابهنجار مثل برهنه کردن کودک توسط فرد بیمار تا تماس جنسی اجباری باشد. بسیاری از پدوفیل ها مایل به انجام عمل جنسی تنها با کودکان بوده و گرایشی به بزرگسالان ندارند و ممکن است با زور و تهدید کودک به افشا، سو استفاده خود را ادامه دهند. این کار از لحاظ قانونی نوعی تجاوز به شمار می آید و محکومیت های سنگینی در پی دارد. متاسفانه باید بگوییم که این اختلال از شایع ترین و رایج ترین نوع انحرافات جنسی است.

بچه بازی (پدوفیلیا)

آلت نمایی

آلت نمایی یعنی رسیدن به لذت و تحریک جنسی با نشان دادن آلت تناسلی به شخص دیگری که انتظار روبرو شدن با چنین حرکتی را ندارد. افراد دچار این عارضه، نیاز به غافل گیری و شوکه شدن طعمه های خود دارند. این اختلال معمولاً به نشان دادن آلت تناسلی محدود میشود و فرد تمایلی ندارد بیش از این حد پیش برود، زیرا قصد برقراری رابطه جنسی با طرف مقابل را ندارد. در واقع هرگونه تماس جنسی با شخص قربانی در چنین مواردی بسیار نادر است، اما امکان دارد که فرد بیمار حین انجام این کار یا با خیال پردازی درباره آن اقدام به خودارضایی نماید. این افراد از لحاظ شخصیتی دچار احساس عدم اعتماد نسبت به توانایی جنسی خود بوده و از نظر اجتماعی کاملاً منزوی و گوشه گیر هستند.

یادگارخواهی یا فتیشیسم

گرایش جنسی افراد مبتلا به این اختلال عمدتاً متمرکز بر اشیای بی جان است. به این معنی که فرد بیمار با پوشیدن یک لباس یا حتی لمس یک شی به تحریک جنسی و خودارضایی می رسد. جمع آوری و تماشا کردن اشیایی مثل لباسزیر زنانه باعث تحریک فرد به انجام خودارضایی میشود. فرد فتیشیسم ممکن است رابطه جنسی با همسر خود را پس زده یا فعالیت های جنسی اش را به صورت ترکیبی از این تمایلات پیش ببرد.

مازوخیسم یا خود آزارخواهی جنسی

افراد مبتلا به این اختلال جنسی عمدتاً بر تخیلات و رفتارهایی غیر واقعی مثل مورد توهین قرار گرفتن، سوزاندن پوست با سیگار، بستن دست و پایشان و کتک خوردن یا هر عمل دیگری که موجب رنج و عذاب آنها شود متمرکز میشوند تا به ارضای جنسی برسند. معمولاً کسانی که در گذشته مورد آزار و خشونت جنسی قرارگرفته اند یا شاهد چنین صحنه هایی بوده اند، حس خشم، کینه و انتقام جویی زیادی را تجربه میکنند و همین احساسات در آنها منجر به تمایل به رابطه جنسی خشونت آمیز و مازوخیسم میشود. بنا به تجربیات متخصصان سکس تراپیست در تهران، گاهی نیز ممکن است در بین روابط جنسی افراد عادی هم، چنین تخیلات یا رفتارهایی به منظور لذت بخش تر کردن سکس وجود داشته باشد، اما در اکثر موارد این رفتارها به صورت فانتزی و توافق شده بین زوجین انجام می شود و هر دو طرف میدانند که این رفتار یک بازی است و با درد یا جراحت واقعی همراه نخواهد بود.

سادیسم یا دیگر آزاری جنسی

سادیسم یا دیگرآزاری جنسی شامل تحریک جنسی از طریق وارد کردن آسیب های جسمی و روحی به شخص دیگر است. بیمارانی که به این اختلال مبتلا هستند، تخیلات و فانتزی های دائمی دارند که در آنها، انگیزش و لذت جنسی با رنج جسمی و روحی مثل توهین و ایجاد وحشت یا کبود کردن و سوزاندن بدن شریک جنسی ایجاد می گردد. البته در شدیدترین موارد، سادیسم جنسی ممکن است با موارد غیر قانونی مثل تجاوز، شکنجه و حتی قتل همراه باشد. افراد مبتلا به دیگر آزاری جنسی سریعاً نیازمند مراجعه و درمان تحت نظر یکی از بهترین متخصصان سکس تراپیست در تهران می باشند.

تماشاگری جنسی یا چشم چرانی

این اختلال عبارت است از تماشای مکرر و مخفیانه افراد دیگری که در حال عریان شدن و یا انجام فعالیت های جنسی هستند. عمل تماشای مخفیانه برای رسیدن به تحریک و لذت جنسی است، نه به منظور تمایل به انجام فعالیت جنسی با شخصی که در معرض دید قرار دارد. اغلب ممکن است فرد چشم چران در همین حال اقدام به خودارضایی کند. این اختلال جنسی به احتمال خیلی زیاد، ریشه در دوران کودکی فرد داشته و جلسات سکس تراپی و روانکاوی کمک شایانی در شناخت این ریشه ها خواهند کرد.

گرایش جنسی به حیوانات

اختلال جنسی گرایش به حیوانات در واقع به معنای تمایل فرد نسبت به حیوانات جهت رسیدن به تحریک و لذت جنسی است. این اختلال بیشتر در مناطق روستایی دیده شده است که عمدتاً به دلیل محدودیت ها و عدم دسترسی به یک رابطه جنسی سالم و طبیعی رخ میدهد. حتی در برخی موارد دیده شده است که فرد حیوان مورد نظر را تنها به همین منظور استفاده جنسی تربیت کرده است.

گرایش جنسی به حیوانات

هرزه گرایی مجازی و تلفنی

فرد مبتلا به این اختلال، تخیلات ذهنی خود در رابطه با آمیزش جنسی را پشت تلفن یا هنگام چت کردن برای مخاطب خود تعریف میکند و او را هم وادار میکند تا در مورد فانتزی های جنسی خود صحبت کند.

عمده دلیل بسیاری از انحرافات جنسی

یکی از عوامل اصلی انواع اختلالات و انحرافات جنسی افسردگی است. عامل دوم نیز بیشتر به تجربیات دوران کودکی فرد برمیگردد. به طور کلی میتوان گفت مشکلات جنسی از دو دسته عوامل جسمانی و روانی نشات میگیرند، اما این عوامل نیز در اکثر مواقع در هم پیچیده و غیر قابل جداسازی هستند.

هنگامیکه ما با چنین علت های آمیخته و در هم پیچیده ای سر و کار داریم، نمیتوانیم دقیقاً به دنبال یک عامل مشخص و روشن برای اختلالات جنسی بیمار و درمان آن باشیم و متخصص سکس تراپیست در تهران بایستی طی چند جلسه و به مرور زمان، بیمار را در جهت رفع اختلال جنسی اش همراهی کند. عمدتاً نقش عوامل روانی در مردان زیر ۵۰ سالی که دچار اختلالات جنسی هستند، بیشتر و پررنگ تر است. در حالیکه برای مردان بالای ۵۰ سال نیز عوامل جسمانی نقش بیشتری را ایفا میکنند. اما در رابطه با زنان، عمدتاً عوامل روانی تاثیرگذار تر از عوامل جسمانی هستند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید:
[تعداد رای: 1 - میانگین امتیاز: 1]
contact us
با ما در تماس باشید!
اشتراک در شبکه های اجتماعی:
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
22623587 - 021 رزرو وقت تست آنلاین