مشاوره روانشناسی طلاق در فرمانیه

بدون شک مقوله ازدواج با بار عاطفی بسیاری همراه است زیرا دو طرف رابطه بخشی از جسم و روح خود را به اشتراک می گذارند. گاهی مشکلات زندگی زناشویی به اندازه ای حاد می شود که طلاق بهترین انتخاب است. با توجه به اینکه تصمیم گیری و رسیدن به قطعیت در خصوص طلاق امر مشکل و حساسی است، از طرف دیگر از نظر روانی دو طرف رابطه بعد از جدایی مجبور به تحمل بار روانی زیادی هستند لازم است قبل و بعد از طلاق از خدمات مشاوره روانشناسی طلاق در فرمانیه بهره برده شود.

مشاوره روانشناسی طلاق در فرمانیه

معرفی خدمات مشاوره روانشناسی طلاق در فرمانیه

دغدغه های انسان امروز نسبت به دهه های قبل افزایش یافته است به همین دلیل میتوان شاهد افزایش استرس و تنش ها در سطح جامعه بود. در بسیاری از مواقع این قبیل مشکلات روحی به زندگی مشترک نیز نفوذ پیدا می کند و می تواند عامل اصلی طلاق باشد. بسیاری از زوج ها قبل از طلاق با تردید مواجه هستند زیر نمی دانند تصمیم آنها درست است یا خیر. مراجعه به مشاوره روانشناسی طلاق در فرمانیه می تواند به ریشه یابی مشکلات زندگی زناشویی کمک شایانی کند.

در بسیاری از مواقع ریشه مشکلات زوج ها به موارد قابل حل و پیش پا افتاده ای برمی گردد که با یک روند مشاوره ای قابل حل است. اما طلاق برای برخی از زوج ها بهترین انتخاب است. با توجه به اینکه بعد از طلاق دو طرف رابطه با یک خلا بزرگ عاطفی مواجه می شوند لازم است که از خدمات مشاوره روانشناسی طلاق در فرمانیه کمک بگیرند. این خدمات شامل موارد زیر می شود:

  1. اگر آماده سازی اولیه برای طلاق در زوج ها ایجاد نشده باشد آنها نمی توانند به درستی با خلا عاطفی به وجود آمده مواجه شوند. در بسیاری از مواقع حتی ممکن است با آغاز یک رابطه جدید مشکلات بیشتری را برای خود به وجود بیاورند. مشاوره روانشناسی طلاق در فرمانیه آمادگی اولیه مشکلات ناشی از طلاق را برای فرد مطلق به وجود می آورد.
  2. بعد از طلاق بسیاری از زوج ها به خاطرات خوش زندگی مشترک رجوع می کنند و دائم دچار نشخوار فکری و یا تردید می شوند. نتیجه این نشخوار فکری افسردگی و خود سرزنشی دائمی است. فرد مطلقه می تواند بی پرده مشکلات خود را با مشاوره روانشناسی طلاق در فرمانیه مطرح کند تا بتواند با رنج های ناشی از طلاق کنار بیاید.
  3. جامعه دیدگاه خوبی نسبت به طلاق مخصوصاً برای بانوان ندارد به همین دلیل فرد مطلقه علاوه بر مشکلات شخصی از طرف جامعه نیز تحت تنش قرار می گیرد. مواجه شدن با این هجمه شاید به تنهایی امکان پذیر نباشد بنابراین کمک گرفتن از مشاوره روانشناسی طلاق در فرمانیه امری الزامی است.

در نهایت باید گفت مرکز مشاوره فکر بکر به عنوان یک مرجع تخصصی روان درمانی آماده ارائه انواع خدمات روانشناسی قبل و بعد از طلاق است.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید:
[تعداد رای: 0 - میانگین امتیاز: 0]
contact us
با ما در تماس باشید!
اشتراک در شبکه های اجتماعی:
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
22623587 - 021 رزرو وقت تست آنلاین