آشنایی با ویژگی های روانکاو خوب در زرگنده

همانگونه که دردهای جسمانی نیازمند مراجعه به پزشکان متخصص است، بیماری های روحی نیز نیازمند درمان تخصصی است. تغییر در شیوه زندگی انسان امروز موجب افزایش بیش از پیش بیماری های روانی شده است. از طرف دیگر فرهنگ پذیرش درمان مشکلات روحی نیز در بین مردم رونق بسیاری یافته است. یکی از خدمات درمانی حوزه روح و روان، روانکاوی است. روانکاو وظیفه ریشه یابی مشکلات را بر عهده دارد به همین دلیل تخصص و تجربه در آن حرف اول را می زند. از این رو این مقاله به معرفی روانکاو خوب در زرگنده اختصاص یافته است.

روانکاو خوب در زرگنده

روانکاو خوب در زرگنده کیست؟

بسیاری از مشکلات روحی انسان ها که ریشه در گذشته آنها دارد، در بخش غیر ارادی به نامضمیر ناخودآگاه تجمع می یابند. با کمک علم روانکاوی رویه روانی انسان ها کنار زده میشود تا دلیل واقعی بروز مشکلات فکری و روانی قابل بررسی باشد. اگرچه حوزه کاری روانشناسان به روانکاوان شباهت دارد اما مبحث کاری آنها از یکدیگر متمایز است. روانکاو های بسیاری در تهران مشغول به فعالیت هستند اما در این بین میتوان روانکاو خوب در زرگنده را بر اساس ویژگی های زیر متمایز کرد:

  1. روانکاو خوب در زرگنده شرایطی را برای بیمار فراهم میکند که بدون سانسور خود واقعی و گذشته های تلخش را بروز دهد.
  2. قدرت تفسیر یکی دیگر از ویژگی هایی حیاتی برای روانکاوها است. روانکاو خوب در زرگنده میتواند با توجه به شواهد و صحبت های ارائه شده بهترین و درست ترین برداشت ها را داشته باشد تا بر اساس آن روند درمان را پیش ببرد.
  3. یکی از کارهای تخصصی روانکاو خوب در زرگنده تفسیر خواب است. خواب ها ریشه در ضمیر ناخودآگاه انسان ها دارند. در واقع خواب ها میتوانند شواهدی را ارائه دهند که خود فرد نیز از آنها آگاه نیست.
  4. آنچه موجب تمایز روانکاو خوب در زرگنده شده است عدم اظهار نظر و تلقین عقاید به بیمار است. در واقع هر روانکاو خوبی باید تنها شنونده باشد و بر اساس شواهد موجود قضاوت کند.
  5. خدمات روانکاوی مستلزم صبر و حوصله بسیاری است زیرا لازم است مرحله به مرحله لایه های فکری بیمار شکافته شود تا ریشه اصلی مشکل قابل مشاهده باشد. این امر در روانکاو خوب به خوبی قابل مشاهده است.

مرکز مشاوره فکر بکر مرکزی تخصصی برای درمان بیماری های روحی و روانی است. این مرکز درمانی در خیابان زرگنده واقع شده است به همین دلیل دسترس پذیری به آن بسیار آسان است. از این رو تمامی کسانی که به دنبال دریافت خدمات روانکاوی هستند می توانند با مراجعه به این مرکز درمانی از بهترین خدمات تخصصی بهره ببرند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید:
[تعداد رای: 0 - میانگین امتیاز: 0]
contact us
با ما در تماس باشید!
اشتراک در شبکه های اجتماعی:
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
22623587 - 021 رزرو وقت تست آنلاین