دکتر روانشناس در خیابان ظفر تهران

بسیاری از افراد فکر می کنند که هر که به متخصص روانشناسی مراجعه می کند، به نوعی مشکل روحی دارد. متاسفانه این تصور، تصور بخشی از افراد جامعه است. اما افراد تحصیل کرده و امروزی خوب می دانند که مراجعه به متخصص روانشناسی و یک دکتر روانشناس خوب لازمه هر زندگی موفق است. مرکز مشاوره فکر بکر از بهترین مراکز مشاوره می باشد که با داشتن بهترین دکتر روانشناس در خیابان ظفر آماده ارائه خدمات گوناگون به شما عزیزان می باشد.

مشکلی دارید؟ صحبت کنید؛ تا آرام شوید…

همه ما تا به حال در زندگی خود بالا و پایین داشته ایم و مشکلات بسیاری را در تمام مراحل زندگی خود تجربه کرده ایم. فرقی نمی کند که در چه سنی هستید. جوان هستید یا مسن. نوجوان هستید یا یک فرد میانسال. اینکه روزی به مشکلی بر بخورید و نتوانید آن را حل کنید، اصلا اتفاق عجیبی نیست. حتی یک مشکل کوچک در محل کار یا زندگی می تواند زندگی فرد را به هم بریزد. صحبت کردن با یک فرد قطعا شما را آرام تر خواهد کرد. اما نکته اینجاست که با چه کسی صحبت کنید که حال شما را بدتر نکند؟ از کجا بفهمیم که به دکتر روانشناس خوب در ظفر تهران مراجعه کرده ایم یا نه؟

مرکز مشاوره فکر بکر با جمع بهترین روانشناس معروف در تهران به شما این اطمینان را خواهد داد که مشکلات شما، حتی بسیار بزرگ حل خواهد شد!

دکتر روانشناس در خیابان ظفر

روانپزشک یا روانشناس، به کدام باید مراجعه کنم؟

بسیاری از افراد وقتی به مشکلی بر می خورند، نمی دانند به یک دکتر روانشناس خوب و روانشناس معروف مراجعه کنند یا یک روانپزشک. بعضی از افراد هم بدون هیچ اطلاعی به یکی از این تخصص ها مراجعه می کنند و جدای از اینکه هزینه، زمان زیادی را تلف می کنند، به هیچ نتیجه ای نمی رسند. دکتر روانپزشک و دکتر روانشناس در خیابان ظفر تهران هیچگاه زمان شما را هدر نمی دهند و آنقدر دلسوز شما هستند که به محض اینکه متوجه شوند شما نیاز به یک متخصص روانپزشک یا برعکس نیاز به یک متخصص روانشناسی دارید، شما را به آنها ارجاع می دهند.

تفاوت متخصص روانشناسی و متخصص روانپزشک

برای مراجعه به مرکز مشاوره فکر بکر و بهره گیری از بهترین دکتر روانشناس در خیابان ظفر، ابتدا باید در رابطه با تفاوت روش های درمانی متخصص روانشناسی و روانپزشک اطلاعات کافی داشته باشید.

  • بهترین متخصص روانشناسی هم نمی تواند برای شما دارو تجویز کند. ابتدا باید بدانید که تنها و تنها متخصص روانپزشک اجازه تجویز دارو برای بیمار خود را دارد.
  • روانشناس به تمام جنبه های زندگی شما توجه می کند. روش درمانی دکتر روانشناس فکر بکر به صورتی است که باید قبل از همه چیز بداند در گذشته شما چه بوده، چه اتفاقاتی برای شما افتاده، چند نفر در خانواده شما زندگی می کنند و هزاران اطلاعات دیگر که باعث می شود، یک متخصص روانشناسی به تمام ابعاد ذهنی شما تسلط پیدا کند.
  • روانشناس از روش های روان درمانی و رفتار درمانی برای بهتر شدن حال شما استفاده می کند. رفتار درمانی یکی از روش های اصلی متخصص روانشناسی است. یک دکتر روانشناس خوب با شما صحبت می کند و اجازه می دهد تمام ذهن شما خالی شود و مناسب با مشکلات شما، به شما روش های درمانی رفتاری ارائه می دهد.

روانپزشکی و روانشناسی؛ مکمل یکدیگر

درست است که علم روانشناسی زیر شاخه های بیشتری نسبت به علم روانپزشکی دارد و تفاوت های این دو رشته بر هیچ کس پوشیده نیست. اما در بعضی اوقات این دو علم در کنار یکدیگر و به موازات هم به درمان یک بیمار می پردازند. پس علم روانپزشکی و روانشناسی مکمل یکدیگر هستند، اما چطور؟

فرض کنید یک فرد دچار افسردگی شدیدی است و مشکلات زیادی در خانواده خود دارد. طبیعی است که بسیاری از مشکلات مانند افسردگی حاد فرد فقط با مشاوره یک متخصص روانشناسی حتی یک روانشناس معروف حل نمی شود. این فرد به یک دکتر روانپزشک هم برای تجویز دارو نیاز دارد.

اول به روانپزشک مراجعه کنم یا متخصص روانشناسی؟

بسیار طبیعی خواهد بود، اگر این سوال ذهن شما را مشغول کرده باشد اما نگران نباشید. کافیست به مرکز مشاوره فکر بکر که از بهترین روانشناسان در خیابان ظفر برخوردارند، مراجعه کنید. بهترین دکتر روانشناس در تهران، در این مراکز جمع شده اند تا به شما کمک کنند. متخصص روانشناسی و یک دکتر روانشناس خوب به شما می گوید که نیاز به روانپزشک دارید یا خیر!

مراجعه به روانشناس خوب در تهران

دکتر سهیلا عیسایی؛ بهترین دکتر روانشناس در تهران

به دنبال دکتر روانشناس در خیابان ظفر می گردید؟ دکتر سهیلا عیسایی بهترین پیشنهاد ما به شما است. دکتر سهیلا عیسایی یک روانشناس معروف و یک دکتر روانشناس خوب در تمام زمینه های روانشناسی است. دکتر سهیلا عیسایی از بهترین دانشگاه های تهران مدارک خود را دریافت کرده و علاوه بر داشتن علم کافی از تجربه بسیار بالایی هم برای مشاوره دادن برخوردار هستند و موسس چندین مرکز مشاوره مشهور در تهران می باشند. به همین خاطر با قاطعیت می توان گفت ایشان یکی از بهترین دکتران روانشناس در تهران وخیابان ظفر هستند.

دکتر احسان طوسی؛ بهترین دکتر روانپزشک برای شما

اگر به هر دلیلی نیاز به یک روانپزشک خوب دارید، آن را در مرکز مشاوره فکر بکر و مرکز مشاوره مکث جستجو کنید. دکتر احسان طوسی یکی از بهترین دکترهای روانپزشک هستند که برای هر مشکلی درمانی دارند. دکتر احسان طوسی یک دکتر روانپزشک دلسوز و مهربان هستند که به اندازه و دقیق برای شما دارو تجویز می کنند. پس اگر نیاز به یک روانپزشک خوب دارید و نمی دانید به چه کسی مراجعه کنید، دکتر احسان طوسی برای شما بهترین گزینه می باشد.

مراجعه به یک دکتر روانشناس یا روانپزشک بی تجربه؛ راهی اشتباه و بدون برگشت

در اینکه همه ما نیاز به مشاوره داریم، شکی نیست. مراجعه کردن به یک دکتر روانشناس خوب یا روانشناس معروف اصلا کار اشتباهی نیست. اما اگر بدون تحقیق از دکتری که می خواهیم به آن مراجعه کنیم، این کار را انجام دهیم، حتما شکست خواهیم خورد. روانشناس معروف هم، می تواند گاهی برای شما مفید باشد، گاهی هم نه! مهم است که به چه کسی مراجعه می کنید. یک دکتر روانشناس یا حتی روانپزشک بی تجربه نه تنها حال شما را بهتر نمی کند، بلکه می تواند با روش های درمانی غلط یا تجویز داروهای اشتباه سلامتی جسمی و روحی شما را به خطر بیندازد. شما می توانید به بهترین دکتر روانشناس فکر بکر مراجعه کنید و شاهد بهتر شدن حالتان یا رسیدن به موفقیت در کارتان باشید!

به دنبال بهترین دکتر روانشناس در خیابان ظفر می گردید؟

دنبال بهترین دکتر روانشناس در تهران می گردید؟ یا به دنبال بهترین دکتر روانشناس در خیابان ظفر می گردید و نمی دانید که کدام مراکز را برای مشاوره گرفتن انتخاب کنید؟

اگر به دنبال دکتر روانشناس خوب و روانشناس معروف هستید، هیچ گاه اسم مرکز مشاوره فکر بکر را فراموش نکنید. این مرکز بهترین خدمات روانشناسی و روانپزشکی را به شما ارائه خواهد داد.

حل مشکلات در مرکز مشاوره قکر بکر

برخی از خدمات ارائه شده در مرکز مشاوره فکر بکر

مرکز مشاوره فکر بکر و مرکز مشاوره مکث دو مورد از بهترین مراکز مشاوره در تهران هستند. شما با مراجعه کردن به این دو مرکز مشاوره، هرگز پشیمان نخواهید شد؛ زیرا این دو مرکز دارای بهترین دکتر روانشناس در خیابان ظفر و بهترین دکتر روانشناس در تهران هستند. تمامی خدمات قابل ارائه در یک مرکز مشاوره را تمام و کمال به شما ارائه می کنند. برخی از خدمات قابل ارائه در این مراکز را در ادامه برای شما بازگو خواهیم کرد.

مشاوره ازدواج؛ از انتخاب درست تا شیرینی بچه دار شدن

فرقی نمی کند تصمیم به ازدواج دارید یا برای بچه دار شدن نیاز به مشاوره دارید. دکتر روانشناس فکر بکر در مرکز مشاوره فکر بکر می تواند بهترین مشاوره را به شما بدهد. انتخاب همسر گاهی اوقات با احساسات آمیخته می شود و افراد نمی توانند با منطق تصمیم گیری کنند. در این زمان است که حضور یک متخصص روانشناسی حائز اهمیت می شود. یک دکتر روانشناس خوب باید تمام جنبه های زندگی زن و مرد را بررسی کند تا بتواند درباره موفقیت زندگی دو نفر قضاوت کند.

بسیاری از افراد نیز پس از ازدواج تصمیم به بچه دار شدن می گیرند. اما هیچ اطلاعاتی درباره آمادگی خود برای مادر یا پدر شدن ندارند. بهترین دکتر روانشناس در تهران، در مرکز فکر بکر می تواند به شما برای بارداری و بچه دار شدن کمک کند تا بتوانید تمامی مراحل بچه داری را به شیرینی عسل پشت سر بگذارید.

پیشنهاد می کنیم انجام دهید: تست آنلاین «همسرتان را چقدر شناخته اید؟»

مشاوره خانواده؛ لذت بردن از تمام مراحل زندگی

مشکلات مالی، دخالت خانواده ها در زندگی زوج های جوان و هزاران اتفاق دیگر می تواند مشکلات زیادی برای خانواده ها ایجاد کند. یک مشاوره ساده می تواند بسیاری از زندگی ها را نجات دهد. اما بسیاری از افراد برای مراجعه به یک دکتر روانشناس و روانپزشک وقت نمی گذارند و روز به روز به مشکلات آن ها اضافه می شود. یک دکتر روانشناس خوب می تواند با چند جلسه ساده و کوتاه مشکلات طولانی شما را حل کند.

مشاوره تحصیلی؛ مراقب روح و روان فرزند شما

خیلی از افراد تا اسم کنکور می آید حالشان به گونه ای دگرگون می شود که دیگر نمی توان با آن ها صحبت کرد. همه ما دوران کنکور را پشت سر گذاشته ایم و می دانیم این دوران چقدر استرس دارد. اگر چه سال کنکور یک سال سرنوشت ساز برای جوانان است، اما بسیاری از مشاوران تحصیلی بدون توجه داشتن به سطح انرژی و توان افراد به آن ها برنامه های درسی سختی می دهند و روان فرد را دچار مشکل می کنند. اگر شما هم از آن دسته از پدر و مادرهایی هستید که علاوه بر نگرانی در رابطه با وضعیت تحصیلی فرزندتان، نگران مسائل روحی او هم هستید، بهترین دکتر روانشناس در خیابان ظفر در خدمت شما است تا بهترین عملکرد را در زمان کنکور فرزندتان داشته باشید.

با مرکز مشاوره فکر بکر، دیگر نگران تمرکز و بیش فعالی فرزندتان نباشید

آیا کودکی بیش فعال دارید و نمی دانید برای درمان آن چه کاری انجام دهید؟ یا دانشجو یا محصل هستید و تمرکز کافی برای درس خواندن ندارید؟

مرکز مشاوره فکر بکر با کمک بهترین دکتر روانشناس در تهران می تواند مشکلات تمرکز و بیش فعالی فرزندان شما را حل کنند. دکتر روانشناس فکر بکر با بهترین سوابق علمی و با کمک بهترین روش های علمی بیش فعالی کودکان را حل می کنند. بهترین دکتر روانشناس در تهران یا دکتر روانشناس در خیابان ظفر می تواند با ارائه یک سری تمرینات ساده تمرکز شما را برای درس خواندن یا هر کار دیگری بالا ببرد.

انواع خدمات روانشناسی و روانپزشکی

مشاوره خلقی؛ از رنج اخلاق های بدتان رها شوید

بسیاری از افراد با مراجعه به دکتر روانشناس در خیابان ظفر تهران از اخلاق بد خودشان شکایت می کنند. در واقع، بسیاری از افراد خودشان می دانند که چه مشکلات خلقی و اخلاقی دارند و نیاز به یک دکتر روانشناس خوب برای رفع آنها پیدا می کنند. اگر شما هم مشکل اخلاقی دارید یا در اطرافیان خود کسی را می شناسید که مشکل خلقی و اخلاقی دارد، حتما به یکی از مراکز مشاوره معتبر مراجعه کنید. مسئله زمان در بیماری های خلقی بسیار حائز اهمیت است. چرا که یک مشکل اخلاقی کوچک اگر درمان نشود می تواند حال فرد را روز به روز بدتر کند و آن مشکل کوچک به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. یک دکتر روانشناس خوب در مراکز مشاوره می تواند با دادن تمرین هایی فرد را از رنج اخلاق های بد خودش رها کند.

پیشنهاد می کنیم انجام دهید: تست آنلاین افسردگی

مشاوره ای برای موفقیت و بهترین سبک زندگی

بسیاری از ما انسان ها دقیقا نمی دانیم که به چه چیز علاقه داریم و از چه چیز متنفریم. نمی دانیم باید چه شغلی را انتخاب کنیم که در آن موفق شویم. حتی گاهی اوقات بارها و بارها شغلی را انتخاب می کنیم ولی پس از مدتی شکست می خوریم. هیچ وقت هم متوجه نمی شویم که اشتباه کار دقیقا در کجا است. واژه مشاوره برای بعضی از مردم فقط معنی مشاوره ازدواج، مشاوره مشکلات خانوادگی و یا در نهایت مشاوره تحصیلی می دهد.

اما جالب است بدانید بسیاری از مردم موفق که الگوی بسیاری از افراد هستند، یک دکتر روانشناس در خیابان ظفر تهران که خوب و دلسوز در کنار خود دارند که در همه مراحل زندگی و کار به آن ها کمک می کند. در این دو مرکز بهترین دکتر روانشناس در تهران به شما کمک می کند که در تمام مراحل زندگی خود رفتاری درست و مناسب داشته باشید و با چشم خود ببینید که چگونه در زندگی و کارتان موفق می شوید.

پیشنهاد می کنیم انجام دهید: تست آنلاین میزان آینده نگری

یک روانشناس خوب؛ دور کننده اضطراب و استرس شما

باور کنید همه ما استرس را در لحظات زندگی خود تجربه کرده ایم. اما گاهی اوقات استرس بعضی از افراد آنقدر زیاد است که نمی توانند به کارهای روزمره خود برسند. استرس دشمن روح و روان انسان است. علاوه بر اینکه روح انسان را نابود می کند باعث ایجاد هزاران بیماری در جسم انسان هم می شود. روانشناسان مرکز مشاوره فکر بکر با بهترین و جدیدترین روش های درمانی سعی می کنند، با کمک رفتار درمانی افراد مبتلا به استرس و اضطراب شدید را درمان کنند تا به زندگی عادی و روزمره خود برسند. کافیست چند جلسه به نزد یک دکتر روانشناس فکر بکر بروید.

کمک به شما در ارتباط با جنس مخالف

در جامعه امروزی بسیاری از دختران و پسران جوان به راحتی به یکدیگر علاقه مند می شوند و رابطه عاطفی برقرار می کنند. متاسفانه بسیاری از این رابطه ها نیز به شکست می انجامد و مشکلات روحی و روانی بسیاری را برای هر دو طرف در پی خواهد داشت. مادر و پدران هم به دلیل نگرانی بیش از حد، اکثر اوقات نمی توانند کار عاقلانه ای برای فرزند خود بکنند. ممکن است کار به دعوا و خراب شدن رابطه فرزندی، پدر و مادری منجر شود. دکتر روانشناس فکر بکر و دکتر روانشناس در خیابان ظفر تهران کاری می کنند که اگر رابطه به شکست انجامید، تاثیرات روحی آن رابطه شکست خورده را روی هر دو طرف کمتر کند.

مرکز مشاوره قکر بکر

هیچ مشکلی بدون راه حل نیست!

متاسفانه در بسیاری از مشکلات زناشویی که معمولا منجر به طلاق هم می شود، افراد بر این باور هستند که این مشکل هرگز حل نمی شود. به دلیل این طرز تفکر هیچ کاری برای نجات رابطه نمی کنند. در صورتی که مراجعه چند جلسه به یک روانشناس معروف و خوب می تواند بسیاری از مشکلات درون خانوادگی را حل کند و یک رابطه را از هم پاشیدگی نجات دهد. شعار مرکز مشاوره فکر بکر دقیقا همین است که هیچ مشکلی بدون راه حل نیست. فرقی نمی کند که مشکلات خانوادگی داشته باشید یا هر چیز دیگری. بهترین دکتر روانشناس در تهران و بهترین دکتر روانشناس در خیابان ظفر در خدمت شما هستند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید:
[تعداد رای: 0 - میانگین امتیاز: 0]
contact us
با ما در تماس باشید!
اشتراک در شبکه های اجتماعی:
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
22623587 - 021 رزرو وقت تست آنلاین