دکتر روانشناس درمان اضطراب در نیاوران

زندگی انسان امروز با استرس و نگرانی عجین شده است. اضطراب نیز مانند سایر احساسات نوعی احساس طبیعی به شمار می رود. اما گاهی اوقات این اضطراب از حد طبیعی خود خارج و غیر قابل کنترل می شود. اگر این نوع از اضطراب به موقع کنترل و مدیریت نشود زندگی فرد از حالت عادی خارج و دچار اختلال می شود. از این رو لازم است برای مدیریت انواع اضطراب از خدمات دکتر روانشناس درمان اضطراب در نیاوران بهره گرفته شود.

اضطراب چیست و چه علائمی دارد؟

اضطراب متاثر از شرایط زندگی انسان ها است. اگر فردی دائم در محیط های پرتنش و نگران کننده قرار داشته باشد به اضطراب دائمی مبتلا می شود. در واقع میتوان گفت ساختار مغز بعد از مدتی در اثر اضطراب تغییر می کند. در این بین نباید از اثر عوامل ژنتیکی در شکل گیری اضطراب های نگران کننده غافل شد. مضطرب شدن در شرایط بحرانی طبیعی است اما اگر این احساس به بخش ثابت زندگی تبدیل شود یک بیماری به حساب می آید و لازم است روند درمانی تحت نظر دکتر روانشناس درمان اضطراب در نیاوران طی شود. به طور کلی اضطراب خود را با علائم زیر نشان می دهد:

  1. اختلال در خواب
  2. احساس ترس و بی قراری
  3. تپش قلب
  4. خشکی دهان
  5. گرفتگی عضلات
  6. سرگیجه
  7. حالت تهوع

بروز هر یک از این علائم می تواند موجب اختلال و تبعات جبران ناپذیر در زندگی بیمار شود به همین دلیل مراجعه به یک دکتر روانشناس درمان اضطراب در نیاوران الزامی است.

درمان اضطراب در نیاوران

خدمات دکتر روانشناس درمان اضطراب در نیاوران

آنچه سبب متمایز شدن دکتر روانشناس درمان اضطراب در نیاوران شده است تشخیص درست نوع اضطراب و به کارگیری بهترین روش درمان است. به طور کلی این متخصصین برای درمان اضطراب از یکی از روش های زیر استفاده می کنند:

1. دارو درمانی

برای کنترل اضطراب طیف وسیعی از داروها در بازار یافت می شود. اما انتخاب درست دارو با کمترین عوارض در تخصص پزشک متخصص است. دکتر روانشناس درمان اضطراب در نیاوران با توجه به بیمار و میزان اضطراب بهترین دارو را انتخاب می کند.

2. تغییر در سبک زندگی

با توجه به اینکه اضطراب ریشه در سبک زندگی دارد، دکتر روانشناس درمان اضطراب در نیاوران کمک می کند که بیمار از عوامل استرس زا دور بماند.

3. درمان رفتاری

در بسیاری از افراد اضطراب ریشه در گذشته و تجربیات تلخ زندگی دارد. دکتر روانشناس درمان اضطراب در نیاوران به عبور از این بحران ها کمک می کند.

در نهایت باید گفت برای درمان اضطراب لازم است به یک مرکز تخصصی و جامع همچون مرکز مشاوره فکر بکر مراجعه صورت گیرد تا روند درمان به خوبی طی شود.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید:
[تعداد رای: 0 - میانگین امتیاز: 0]
contact us
با ما در تماس باشید!
اشتراک در شبکه های اجتماعی:
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
22623587 - 021 رزرو وقت تست آنلاین