بهترین دکتر روانشناس در تهران

همانطور که جسم ما بیمار می شود نیاز است که به پزشک مراجعه کنیم، وقتی روان ما نیز تحت فشار قرار می گیرد باید حتماً به یک روانشناس مراجعه نماییم. در شهر بزرگ و پر مشغله ای مثل تهران فشارهای روانی بر ساکنانش بیش از شهرهای کوچک و آرام است از این رو یافتن بهترین دکتر روانشناس در تهران یکی از مهمترین دغدغه های هر فرد محسوب می شود.

نکته بسیار مهم این است که در همان ابتدای کار و با مشاهده اولین علائم بهتر است به متخصص و روانشناس مراجعه شود تا از حادتر شدن شرایط روانی فرد جلوگیری به عمل آید و فرایند درمان نیز سریع تر صورت گیرد. اما شناخت یک مرکز درمانی و یک روانشناس باتجربه و قابل اعتماد مهمترین گام در فرایند درمان به شمار می رود. زیرا تعداد زیادی دکتر روانشناس در تهران مشغول به کار هستند و انتخاب یک روانشناس در میان این حجم از جمعیت شاید برای کسی که آشنایی زیادی ندارد کار دشواری به نظر بیاید.

باید قبل از انتخاب رزومه و تخصص فرد بررسی شود. اگر از دوستان آشنایان شما کسی به روانشناس مد نظر شما مراجعه کرده است می توانید نظر آنها را هم جویا شوید. از طرف دیگر در فضای مجازی سایت ها و کانال های مخصوص روانشناسان و معرفی آن ها وجود دارد که می توانید از نظرات کاربران فضای مجازی و اطلاعات موجود در سایت های مربوطه برای شناخت بیشتر استفاده نمایید.

بهترین دکتر روانشناس در تهران

بهترین دکتر روانشناس تهران در مرکز مشاوره فکر بکر

در شهر بزرگ تهران مراکز روانشناسی متعددی مشغول به کار هستند. با توجه به حساسیت بالای درمان مشکلات روانی، باید با دقت زیادی مرکز مشاوره روانشناسی خود را انتخاب نمایید. مرکز مشاوره فکر بکر با داشتن سابقه ای درخشان در این زمینه به همراه بهترین دکتر روانشناس در تهران در خیابان شریعتی واقع است. در این مرکز مشاوره جهت افزایش رفاه حال مراجعان عزیز کلیه خدمات مشاوره ارائه می گردد. این خدمات شامل موارد زیر می شود:

  1. زوج درمانی
  2. سکس تراپی
  3. مشاوره خانواده
  4. مشاوره قبل از ازدواج
  5. مشاوره طلاق
  6. درمان انواع وسواس
  7. درمان استرس و اضطراب
  8. مشاوره فردی
  9. درمان های حیطه روانپزشکی و دارو درمانی
  10. مشاوره کودک و نوجوان
  11. مشاوره و درمان افسردگی

با توجه به تخصص و تجربه بالای مشاوران و روانشناسان ما در این مرکز، می توانید با خیالی آسوده مراحل درمانی خود را آغاز نموده و به بهترین شکل ممکن آن را برطرف نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهامی می توانید با تماس با همکاران ما سوالات خود را مطرح نمایید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید:
[تعداد رای: 0 - میانگین امتیاز: 0]
contact us
با ما در تماس باشید!
اشتراک در شبکه های اجتماعی:
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
22623587 - 021 رزرو وقت تست آنلاین